Güle Güle 2017... Hoş geldin 2018! Gözümüz yollarda kalmıştı...

                                                                   SEVİL DENİZ İLE DEVR-İ ALEM




Güle Güle 2017... Hoş geldin 2018! Gözümüz yollarda kalmıştı...

Acısıyla, tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktık...

Kendi adıma konuşayım bu yıl beni oldukça zorladı... Tabiri caizse tam anlamıyla ''action'' doluydu...

Sevdiğim dostlarımla sınandığım bir yıldı... Mekanları cennet olsun...

Yine üniversitede bir bölüm okumaya başladım. Hadi hayırlısı... Bu son  artık diyorum. Master'a zaman kalması lazım artık...

Geziler artık 3-4 günlük... Türkiye gezisi de yakında bitiyor. Gezmediğim hiçbir yer de kalmayacak ülkemde... 45 yaşımda tüm ülkem gezilmiş bitmiş olacak... Yurt dışı ülkeleri arasında da az yer kaldı. Hadi bakalım hayırlısı... Öyle Afganistan'ı gezeyim, İran'ı gezeyim diye bir takıntım yok benim. Görmek istediğim yere belki 20 kere bile gidebiliyorum. Mutlu ve huzurlu olduğum yerler benim için değerli... Kaç ülke gezdin diye sorulduğunda yüz küsur diye söyleyemem ben bile bilmiyorum. Açıkçası umurumda bile değil. Sadece anı yaşıyorum. Sayılar bana göre değil...

Yeni bir yıl başlıyor ve beklentim kendisinden oldukça yüksek... Kendisiyle anlaştık, yeni kararlar aldık ve uygulayacağız...

Yapmanız gereken şeyler: Affetmeniz gereken herkesi yürekten affedin! Bu his sizin özgürleşmenizi sağlıyor... Ben dün gece bir kuş gibi yeni yıla girdim. 2017' nin yükünü bırakarak...

Biraz da hayır demeyi öğrenmeye başladım. Ne güzel bir şey yahu...

Sevmek, saymak, korumak, üstüne titremek ne güzel şeyler... İtinayla sevmek lazım...

Yenilenme zamanı... Beraber başlayalım... Hadi ama!


Sevil Deniz

Hayat paylaştıkça ve sevince güzel!

www.sevildeniz.com

1 Ocak 2018





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lübnan Usülü Humus ( Hummus Bil Tahina )

Isparta Fırın Kebabı ( Kebabçı Kadir Usta Hüseyin Açıkalın'ın Tarifi )

Isparta Mutfağı’nın Kabune Pilavı'nın Hikayesini Biliyor musunuz?