Hastalıkların Duygusal Sebepleri ve Çözüm Yolları

                                                         SEVİL DENİZ İLE DEVR-İ ALEM

Hastalıkların Duygusal Sebepleri ve Çözüm Yolları

Teknoloji, doğal nedenler, sağlıksız yaşamlarımız nedeniyle hayatımız elimizden kayıp gidiyor. Bu konuyla ilgili kitapları ilk okuduğumda açıkçası biraz ön yargılı olduğumu söylemeden edemeyeceğim. İnsanların hayatlarını ne zaman ki incelemeye başladım ve hastalıklarla mücadelelerinde elimden geldiği kadar yanlarında olmaya  başladım… Bazı taşlar yerine oturmaya başladı. İster inanın, ister inanmayın ama gözünüzün ucuyla lütfen bir göz gezdirin. Belki bir sorununuza şifa olur… Belki bu olumlamalar sayesinde hayatımızın akışı değişebilir. Her şey zihinde başlıyor derler ya…

Bir arkadaşımın kitabından bu yazıları sizin için paylaştım. Teşekkürler Çağla Yüksel.

Böbrek taşı sorunları neden oluşur? Halledilmemiş, çözülmemiş sorunlar nedeniyle…

Yapılması Gereken Zihinsel Olumlama

Tüm geçmiş sorunları kolaylıkla çözüyor ve ortadan kaldırıyorum.

Boyun Ağrıları : Soruna bir başka açıdan bakmayı reddetmek. İnatçılık ve esnek olmamak.

Yapılması Gereken Zihinsel Olumlama

Kolaylıkla ve esneklikle bir konuyu her açıdan görebiliyorum. Bir şeyi yapmanın ve görmenin bir çok yolu var.

Dişeti  Kanamaları:  Hayatta aldığımız kararlardan haz duymama.

Yapılması Gereken Zihinsel Olumlama

Kararlı bir insanım. Kendimi sevgiyle destekliyorum ve kararlarımı uyguluyorum.

Diş Sorunları : Uzun süreli kararsızlık. Fikirleri analiz edip kararlar verme konusunda yetersizlik.

Yapılması Gereken Zihinsel Olumlama

Doğruluk ilkesinden şaşmadan kararlarımı veriyorum. Doğru kararlar verdiğimin güvencesi içerisindeyim.

Diyabet Hastalığı  Geçmişteki seçimlerinden pişmanlık duymak. Hayatı kontrol altına alma ihtiyacı. Derin üzüntü. Hayattan tat almama.

Yapılması Gereken Zihinsel Olumlama

Bu an güzelliklerle dolu. Günün tatlı yönlerini görmeyi, yaşamayı seçiyorum.

Her gün bu olumlamaları yaparak bir de deneyelim mi? Ben etkisini gördüm.

Şifa olması dileğiyle…

Sevil Deniz


www.sevildeniz.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lübnan Usülü Humus ( Hummus Bil Tahina )

Isparta Fırın Kebabı ( Kebabçı Kadir Usta Hüseyin Açıkalın'ın Tarifi )

Isparta Mutfağı’nın Kabune Pilavı'nın Hikayesini Biliyor musunuz?