Fıstıkzade Acibadem



SEVİL DENİZ İLE DEVR-İ ALEM



Fıstıkzade Acibadem

Gaziantep benim için vazgeçilmez bir şehir. Gastronomi’nin eşsiz kalesi… Eskiden sık sık Antep’e giderdim. Her yeni Antep tatlıcısı açıldığında kendimi daha da mutlu hissetmeye başladım. Senelerce kargo ile neler getirtmedim ki Antep’ten. Belki 15 senedir sürüyor bu Antep aşkı bende…

Yaklaşık 7-8 ay önce bir arkadaşım beni ziyarete gelirken, ‘’Antep tutkunu bak sana en sevdiğin şehirden neler getirdim’’ diyince’’ inanın gözlerim ışıldadı.’’ Gerçekten de harika ürünler getirmiş sağ olsun. Hemen ismini hafızama kazıdım. Geçenlerde bir toplantıya giderken tam arabayı park ettim ve karşıma birden Fıstıkzade logosu çıkınca kendimi aniden Fıstıkzade’nin içinde buldum. Ne zaman Antep yemekleri görsem, hazine bulmuş gibi hissediyorum.
Acıbadem Caddesi üzerinde yer alan Fıstıkzade, Cumhur Bey ve eşi Deniz Hanım’ın sıcak enerjisiyle Gaziantep Mutfağı’nın eşsiz lezzetlerini sizlerle buluşturuyor.

Eğer tatlı tercihleriniz arasında ise Fıstıklı Dolama, Fıstıklı Kuş Gözü, Şöbiyet ve Baklava varsa gerçekten de denenmeye değer lezzetler sizlere sunuluyor.

Katmer ise sabah kahvaltısında Anteplilerin olmazsa olması… İyi bir elden çıktıysan tadarken kendinizi cennette bile hissedebilirsiniz.

Menengiç Kahvesi’de Antep’den edindiğim kahve kültürü… Görür görmez hemen aldım. Tarifini de sizin için aldım. Onu da bir başka yazı da paylaşacağım.

Fıstıklı Dolama, Fıstıklı Yaprak Şöbiyet, Antep Fıstıklı krokan favorilerim arasında yer alıyor.

Burası gerçekten de tam bana göre. Geçen hafta vermek için çaba sarf ettiğim kiloları umarım almamışımdır.


Sevil Deniz

www.sevildeniz.com



Fıstıkzade Acıbadem

Acıbadem Mah. No 186 / A1 Acıbadem / Istanbul

T : 0216 545 27 34

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lübnan Usülü Humus ( Hummus Bil Tahina )

Isparta Fırın Kebabı ( Kebabçı Kadir Usta Hüseyin Açıkalın'ın Tarifi )

Isparta Mutfağı’nın Kabune Pilavı'nın Hikayesini Biliyor musunuz?